S obzirom da je tokom prvog vala pandemije COVID19 došlo do drastičnih mjera zatvaranja prodavnica i drugih objekata uslužne djelatnosti, mnogi biznisi su se našli pred zidom. Oni najfleksibilniji našli su načina kako da preskoče taj zid i orijentaciju svojih biznisa usmjerili tako da ne osjete previše negativnih posljedica.
Tako je i firma MH Biser nedavno lansirala web-shop putem kojeg se mogu naručiti svi modeli nakita koje ova kompanija izrađuje. A ako ste u dilemi, vrijedni tim je pripremio upute kako odabrati nakit za osobe u skladu sa njihovim godinama, afinitetima i fizionomijom.
Kompanija je osnovana prije 2 godine, a biser ima posebno mjesto u tradiciji naroda BiH, te je stoga posvećena posebna pažnja kako bi se ispričala jedna smislena priča, u koju je utkano mnogo ljubavi:
„Prije deset godina zaljubila sam se u bisere, njihovu jedinstvenost, unikatnost i njihovo savršenstvo. U početku je to bio hobi koji se vremenom širio i prerastao u biznis. 2018. sam registrovala obrt izrade nakita od bisera. Zašto baš nakit od bisera? Biseri su nekad bili kao što su danas dijamanti, mladoženje su svoje nevjeste prosile bisernim nakitom, biseri su bili dio naše tradicije – njima su se obilježavali svi važni datumi: vjenčanja, rođenja, rođendani i razni uspjesi. To je nakit koji se i dan danas prenosi s koljena na koljeno“, priča nam Hatidža Smajić-Kubat vlasnica ove kompanije.
Od početka su nastojali biti originalni i drugačiji, a insistirali su da sav nakit koji nude bude ručno izrađen i u potpunosti njihov proizvod, te da široj javnosti pokažu raznolikost bisera kada je u pitanju boja i veličina, jer upravo različite boje i veličine diktiraju za koju namjenu će se koristiti, koju dob, pa i koji karakter.
Međutim, iako je izrada nakita od bisera njihova specijalnost, trebala im je asistencija kada je u pitanju marketing i web prezentacija:
„Ovo vrijeme je vrijeme zauzetosti i većinu poslova obavljamo preko interneta, tako štedimo vrijeme odlaska u kupovinu. Preko interneta to obavimo u par poteza i svoju narudžbu dobijemo na vratima za par dana. To je velika olakšica. Naš fokus i jeste online prodaja. Mi se trudimo da svoje proizvode na što bolji i kvalitetniji način predstavimo na društvenim mrežama i da ih naš klijent dobije u dogovorenom roku i orginalnom pakovanju.“
Ono što Hatidža posebno ističe je tim ljudi koji je radio na pripremi fotografija i videa za stranicu, teksta sadržaja stranice, te dizajnu i programiranju. Napominje kako joj je bila važna podrška stručnjaka te da bi mnoge važne korake preskočila da se nije konsultirala. A svi oni, u ovom slučaju, su bili freelanceri:
„Jako sam ponosna na stranicu i zahvaljujem se cijelom timu koji je naporno radio ovih mjeseci, kako bi klijenti na jednom mjestu mogli pogledati i naručiti svoj nakit. To su sve momci i djevojke, freelanceri, sa dosta iskustva, a koje sam pronašla na preporuku tima iz Nahle, prije nego je Beecreative počeo sa radom. Ja se nadam kad se ova situacija sa korona virusom i pandemijom smiri da ćemo za sve ljubitelje kupovine otvoriti radnju za fizičku posjetu.“
Poučena pozitivnim iskustvom rada na web shopu, Hatidža je bila jedan od prvih poslodavaca koji se registrirao na platformu, vjerujući da prilike treba dati mladim ljudima koji imaju afiniteta da postanu ozbiljni profesionalci: „MH Biser je postao prepoznatljiv zahvaljujući saradnji sa freelancerima. Poduzetnici na početku nemaju dovoljno finansijskih sredstava da bi angažovali određene firme za marketing, pa saradnja sa freelancerima im olakšava da u datom momentu angažuju nekog ko će mu olakšati posao“, objašnjava Hatidža. Naročito ističe tim za društvene mreže sa kojim je radila, a koji je profesionalno pristupio izradi fotografija i ostalog sadržaja koji je diferencirao njen brend na samom početku, a što je u konačnici ulijevalo povjerenje svim kupcima: „U svakoj komunikaciji je važna otvorenost, a u poslu ponuda i potražnja. Freelanceri nude svoje usluge za određenu nadoknadu, a mi se uklapamo u tu cijenu“, osvrnula se Hatidža.