Login
Pronađite eksperte
za bilo koji posao, online!
100% zadovoljnih klijenata!
Header 01 Header 02 Header 03 Header 04

Kašahana: brend koji grije dušu i stomak

Piše: Amina Šljivo Bećić Objavljeno: 21.09.2020., 19:48

Jeste li do sada posjetili Kašahanu? Ako niste, eto vam prijedlog za doručak već sutra! Kašahana je zalogajnica fokusirana na pripremu i usluživanje zdravih, nutritivno izbalansiranih obroka i slatkiša bez rafiniranog šećera – i nemojte da vas ovo odbije jer u glavi već imate sliku neukusnog, jednoličnog obroka. Obroci iz Kašahane su ne samo instagramični, već izgledaju kao malo remek djelo koje vam je žao pojesti – dok ne probate. Eh, onda isprobate sve kombinacije neodlučni svaki put koja je ukusnija od koje.  

“U brzom vremenu u kojem živimo jako je važno ne zaboraviti hraniti se, a ne samo jesti. Stoga je Kašahana namijenjena svim osobama koje razmišljaju o hrani koju unose, ali i generalno o zdravom i izbalansiranom načinu života. S pričom Kašahane mi upravo želimo doprinijeti promjeni svijesti da ono što je zdravo ne mora biti komplikovano i oduzimati puno vremena, nego naprotiv, dostupno je na dohvat ruke”, ovim riječima nas Selma Mezetović Međić, vlasnica ovog malog biznisa, uvodi o priču o Kašahani.

Selma Mezetović Međić

Selmino primarno zanimanje nema veze sa ugostiteljstvom, a priča o Kašahani je nastala potpuno iz znatiželje iljubavi: “Ne bih znala reći kad se to tačno desilo, niti se desilo u svjesnoj poduzetničkoj želji. Na putovanjima smo suprug i ja uvijek najviše uživali u malim mjestima s dušom, bez obzira na to u kako velikom gradu bili. Često smo komentarisali kako bismo željeli imati jedno takvo mjesto u Sarajevu. Ova priča nastala je iz svakodnevnog života. Suprug i ja godinama jedemo kaše i isprobavali smo razne varijante. Jednom smo je skuhali po receptu koji se sada koristi u Kašahani i prokomentarisali u šali da bismo trebali to prodavati. Prošlo je još dosta vremena do realizacije, ali ta ideja je ostala.”

Instagram-obroci ili kreatori zdravih navika

Pomalo nam je zvučalo nerealno da jedan ovakav biznis opstaje u komšiluku u kojem možete pojesti pet-u-pola-s-puno-luka ili pitu ispod sača. Ipak, zdrava hrana jeste dijelom trend, ali koji postaje životni stil mnogih ljudi. Pozitivne promjene u domenu zdravih životnih stilova, uključujući hranu bogatu nutrijentima se, ne samo naziru, nego dobijaju jasne oblike: “Neki se zdravo hrane iz svog već postojećeg ubjeđenja, a neki probaju naše proizvode iz znatiželje. Ono što je jako pozitivno je da veliki broj znatiželjnika iz druge grupe pređe u prvu grupu, barem kad je u pitanju doručak ili rani ručak. Mnogi od njih postanu naši redovni gosti, ali i konzumenti zdrave hrane ne samo u Kašahani. Tako često dobijamo od naših pratilaca fotografije kaša koje su sebi pripremili kada mi ne radimo ili su u drugom gradu ili čak i u drugoj državi, pa nam ne mogu doći, ali misle na nas onda kada sebi pripremaju zdravi obrok. Generalno su reakcije jako pozitivne i mislim da smo sve otvoreniji prema novim ukusima, iskustvima, ali isto tako i prema osvještenijem jedenju i općenito svjesnijem životu”, objašnjava nam Selma.

Brend prema mjeri svojih korisnika

Za biznise uslužne djelatnosti važno je istražiti tržište i tačno targetirati idealnu grupu kupaca, te se pozicionirati tako da vas mogu lako pronaći ili još bolje – da vas ne mogu promašiti. Biti blizu svojih kupaca znači osluškivati njihovo bilo, ugraditi njihove otkucaje u dušu svog Brenda i gledati kako rastete zajedno. Pored toga što je Kašahana jedinstveni brend sa dušom sa drugačijom ponudom od onoga što smo navikli, lokacija je jedan od ključnih momenata u ovoj priči, kao i uređenje prostora: “Mi smo ciljano tražili lokaciju koja će biti u business zoni i u kojoj se kreću naši idealni kupci. Ono što je zanimljivo jeste da sada dolaze i mnogo raznolikiji gosti od onih koje smo mi imali u vidu kada smo pisali svoj business plan, ali i da dolaze sa udaljenijih lokacija, samo zato jer žele posjetiti Kašahanu.”

Iako Kašahana nije njihov primarni biznis, zaključuju da je potrebna jednaka posvećenost kao da jeste: “Hobi koji imate možete pretvoriti u samoodrživ biznis, ali je potrebno mnogo posvećenosti, discipliniranosti i konstantnog doticaja sa realnošću kroz jasno definiranu ciljnu grupu te planove prodaje i marketinga”, kaže nam Selma na kraju što je odlična početna tačka za sve buduće biznise.

Kašahana je i prvi brend koji je objavio oglase za angažman. Ako radite u području grafičkog i web dizajna, pogledajte konkurse i prijavite se!

Kašahanu možete pratiti i na Facebooku i Instagramu.

https://www.facebook.com/Kasahana.Official/posts/2393828344259219